Παιδικά Ατυχήματα στο σχολείο - Γενικά
Γενικά - Εισαγωγή |
Στα πλαίσια του μαθήματος της Γλώσσας (ενότητα 10η «ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ» εργασία 4η σελ. 75η ) κάναμε έρευνα για τα ατυχήματα που συμβαίνουν στα παιδιά ηλικίας 6-12 ετών το σχολείο. Ρωτήθηκαν συνολικά 115 μαθητές, αγόρια και κορίτσια όλων των τάξεων του 4ου Δημοτικών Σχολείου Ιλίου. Η εργασία μας στηρίζεται σε αρχές και πρότυπα της Ερευνητικής βιωματικής μάθησης (Bruner) και αξιοποιεί τις δυνατότητες πού παρέχει η εκπαιδευτική τεχνολογία για τη δημιουργία κατάλληλου υποστηρικτικού μαθησιακού περιβάλλοντος, υπό το πρίσμα της Γνωστικής Ψυχολογίας και της σύγχρονης Διδακτικής Θεωρίας. Η ενδοομαδική αλληλεπίδραση των μαθητών/τριών κατά την υλοποίηση των δραστηριοτήτων μέσω του υπολογιστή αλλά και η διομαδική επικοινωνία κατά την παρουσίαση των εργασιών των ομάδων προωθεί τη συνεργατική μάθηση (Vygotsky - κοινωνικοπολιτισμικές θεωρίες μάθησης).
Χρησιμοποιήθηκαν τα εξής λογισμικά: • Λογιστικό φύλλο (Excel) – (Ανοιχτού τύπου) • Επεξεργαστής κειμένου (Word) - (Ανοιχτού τύπου) • Πρόγραμμα ζωγραφικής – (Drawing for Children) - (Ανοιχτού τύπου) • HOT POTATOES – (Κλειστού τύπου) • Ιδεοκατασκευές - (Κλειστού τύπου) • windows movie maker
Επίσης χρησιμοποιήθηκαν τα εξής μέσα τεχνολογίας:
•
Διαδραστικός πίνακας – video projector
•
Video cameres (3)
•
Ηλεκτρονικοί υπολογιστές (10)
•
Laptop (1)
ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΣΤΑΣ - δάσκαλος τμήματος
|
4ο Δ.Σ. ΙΛΙΟΥ –ΣΤ1 – ΜΑΗΣ 2011 |
Διαθεματική εργασία - 2010-11