4ο Δημοτικό Σχολείο ΙΛΙΟΥ
Εργασίες
|
||
"ΠΑΙΔΙΚΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ ΣΤΟ
ΣΧΟΛΕΙΟ" και εμείς μια έρευνα με το θέμα αυτό ανάμεσα στα παιδιά της περιοχής μας.
Έτσι ακολουθήσαμε τα παρακάτω βήματα Η πρώτη υποκατηγορία με θέμα ΠΑΙΔΙΚΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ και η δεύτερη υποκατηγορία με θέμα ΠΑΙΔΙΚΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ .
Μετά από αυτή την προεργασία διαλέξαμε τις πιο κατάλληλες κατά τη γνώμη μας ερωτήσεις και φτιάξαμε το ερωτηματολόγιο.
που έχουν ηλικία από 8 έως και 14 ετών να το συμπληρώσουν.
Τα μελέτησε και έβγαλε τα παρακάτω
αποτελέσματα που πραγματικά είναι ενδιαφέροντα.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ συμβαίνει το 38% των ατυχημάτων. Ακολουθεί ο χώρος του δωματίου τους με ποσοστό 31% . Με 15% οι σκάλες, με 12% η βεράντα του σπιτιού τους και με 4% το μπάνιο.
που έγιναν στο σπίτι συνέβησαν όταν τα παιδιά ήταν μαζί με τους γονείς τους και με τα αδέρφια τους σε ποσοστό 81%. Ενώ το 19% των ατυχημάτων έγιναν όταν τα παιδιά ήταν μόνα στο σπίτι.
ενώ το 15% είχαν μώλωπες / εκδορές.
κατά 57% από παιχνίδι με την μπάλα μέσα στο σπίτι
και 5% από πάτημα σαπουνιού.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ αφού εκεί συμβαίνει το 54% των ατυχημάτων.
Ακολουθούν οι σκάλες με 27% και τελευταίος ο χώρος
της αίθουσας με 19%.
ήταν το σπρώξιμο από κάποιο άλλο παιδί επίτηδες κατά 27%, νερά που βρέθηκαν κάτω στο προαύλιο 23%, το κυνηγητό στο προαύλιο 12%, τρικλοποδιά στο προαύλιο 15% ,χτύπημα από μπάλα 15% , σπρώξιμο πόρτας 4% και η μύτη του 4%.
3ο Οι συνέπειες των ατυχημάτων στο σχολείο ήταν να μεταφερθούν στο νοσοκομείο για ράμματα το 42% , σπάσιμο άνω ή κάτω άκρου 15% , λιποθυμία 12%, δύσπνοια 4% και μώλωπες/ εκδορές 27%.
στο σχολείο τους σε ποσοστό 62%.
Από την έρευνα που κάναμε διαπιστώσαμε ότι παντού παραμονεύουν κίνδυνοι.
Άρα οφείλουμε όλοι μας να είμαστε περισσότερο
προσεκτικοί και να τηρούμε τους κανόνες της οικογένειάς μας και του σχολείου
μας.
6. Πώς συνέβη το ατύχημα ; (Περιέγραψέ το με λίγα λόγια) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . .
|
Φιλοξενία ιστοσελίδας από το sch.gr
Πνευματικά Δικαιώματα ® - 4ο Δημοτικό Σχολείο Ιλίου - 2003-2010