Επιστροφή στην αρχική σελίδα

''Αχ! διαφήμιση πλανεύτρα"

 Μάθηση και Δημιουργία-1 Μάθηση και Δημιουργία-2 Δράση-Συνεργασία-Γνώση        

              

Στα πλαίσια του Προγράμματος Αγωγής Υγείας της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Γ’ Αθήνας σχ. έτους 2020-21 εκπονήθηκε πρόγραμμα με τίτλο:  «Αχ διαφήμιση πλανεύτρα» από τους μαθητές της B2 τάξης υπό την
καθοδήγηση και επίβλεψη των εκπαιδευτικών Πανουσοπούλου Όλγας και Κούβαρη Αναστασίας.
Για την υλοποίηση του, σχεδιάστηκε μια σειρά ανάλογων διδακτικών δραστηριοτήτων και δράσεων, με γνώμονα τα προσδοκόμενα μαθησιακά αποτελέσματα, που είχαν αρχικά καθοριστεί. Ακολούθησε με ενθουσιώδη
διάθεση και δημιουργικότητα η εκπαιδευτική διαδικασία δίνοντας στους μαθητές παρώθηση και ενθάρρυνση, ανάληψη πρωτοβουλιών, ενεργοποίηση φαντασίας, ανάπτυξη σκέψης και γενικότερα συμμετοχή και εμπλοκή στην
εφαρμογή του προγράμματος.
Συγκεκριμένα οι μαθητές στο μάθημα της Γλώσσας γνώρισαν τι είναι διαφήμιση, πως κατασκευάζεται και σε ποιον απευθύνεται. Αναφέρθηκαν τα είδη της, κατανοώντας τον ρόλο και τον σκοπό της στο καταναλωτικό κοινό.
Επίσης έμαθαν για την χρησιμότητα των ετικετών στα καταναλωτικά αγαθά.
Ακολούθως αναζητήθηκαν στο youtube, προεπιλεγμένες τηλεοπτικές διαφημίσεις, αναπτύσσοντας συζήτηση για το περιεχόμενο, τον τρόπο δημιουργίας της, τα μέσα, την αισθητική, την υπερβολή, το αστείο στη χρήση
της αλλά και τις θετικές και αρνητικές πλευρές που αυτή έχει. Δοθήκαν φύλλα εργασίας με οδηγίες για τις απαιτούμενες ενέργειες που έπρεπε οι μαθητές να ακολουθήσουν. Στο μάθημα της Μελέτης Περιβάλλοντος οι μαθητές
δημιούργησαν διαφήμιση με κεντρική ιδέα το αγαπημένο τους παιχνίδι.
Στη συνέχεια στο μάθημα Εικαστικών οι μαθητές έγιναν γραφίστες και σχεδίασαν με φαντασία την ατομική τους αφίσα, φιλοτέχνησαν έντυπες διαφημίσεις και ετικέτες διαφόρων προϊόντων, όπου επικολλήθηκαν σε
ανάλογες συσκευασίες, καλλιεργώντας την προσωπική τους έκφραση και την αισθητική τους αντίληψη, ανακαλύπτοντας πως η επιλογή των χρωμάτων μπορεί να δελεάσει τον καταναλωτή και να επηρεάσει την πώληση ενός προϊόντος στην αγορά. Έπειτα σχεδιάστηκε σε τοίχο του αύλειου χώρου του σχολείου μας, μια υπερμεγέθη σακούλα, αγοράς καταναλωτή, όπου εκεί οι μαθητές έδρασαν ομαδικά, επικολλώντας διάφορα ζωγραφικά σκίτσα
καταναλωτικών αγαθών, γεμίζοντας όλη την επιφάνεια. Συμβολίζοντας με αυτό τον τρόπο τον υπέρμετρο καταναλωτισμό του ανθρώπου, όπου η διαφήμιση μπορεί εύκολα να εντυπωσιάσει και να πλανέψει ψευδός το
καταναλωτικό κοινό. Τέλος στο μάθημα της Θεατρικής Αγωγής τα παιδιά δραστηριοποιήθηκαν μέσα από το παιχνίδι ρόλων αποκτώντας θετικές βιωματικές εμπειρίες. Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά που συμμετείχαν με χαρά, φαντασία και εφευρετικότητα σε αυτή την συναρπαστική διαδρομή μάθησης και δημιουργίας φέροντας αξιόλογα αποτελέσματα!

Υπεύθυνοι  Εκπαιδευτικοί:  Πανουσοπούλου Όλγα -Β2 - Αναστασία Κούβαρη

 

 

 

         

Σχ. Έτος -  2020-21

Επιστροφή στην αρχική σελίδα