4ο Δημοτικό Σχολείο ΙΛΙΟΥ
Διακρίσεις
|
||
“Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στη Διδακτική Πράξη” Διαγωνισμός Σχολικών Διαδικτυακών τόπων 2009
Απονομή βραβείου για το 4ο Δημοτικό Σχολείο Ιλίου - 2009
Ο εκπρόσωπος του σχολείου μας Βασιλόπουλος Κωνσταντίνος
πατήστε -κλικ- στο βελάκι
Το Δημαρχείο της Ερμούπολης
Έπαινος
Τα βραβεία μας
Αφιέρωση Νομάρχη Κυκλάδων
-----
Φιλοξενία της βράβευσής μας στην εφημερίδα "ΑΠΕΙΡΩΤΑΝ" της ένωσης Ηπειρωτών ΙΛΙΟΥ Αριθμός φύλλου 27 - 2009
Διεύθυνση διαδικτύου >>> http://www.epirotesiliou.com
Ευχαριστούμε θερμά τον εκδότη Κο Δεύτο και τους υπόλοιπους συντελεστές - συνεργάτες της εφημερίδας "ΑΠΕΙΡΩΤΑΝ", που φιλοξένησαν τη βράβευσή μας στις σελίδες της εφημερίδας τους.
Επίσημα αποτελέσματα από το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο Πηγή: sch.gr (29-04-2009)
Η «Ελληνική Ένωση για την Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην
Εκπαίδευση» (e-Δίκτυο-ΤΠΕ-Ε
http://e-diktyo.eu) και η Πανελλήνια Ένωση Εκπαιδευτικών «Μιχάλης
Δερτούζος» (http://ekped.gr) σε
συνεργασία με το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (http://www.sch.gr) ανακοινώνουν
τα αποτελέσματα για την βράβευση των καλύτερων σχολικών δικτυακών τόπων
Δημοτικών, Γυμνασίων και Λυκείων οι οποίοι φιλοξενούνται σε διακομιστές του
ΠΣΔ.
Η βράβευση θα πραγματοποιηθεί σε παράλληλη εκδήλωση στο πλαίσιο του 5ου
Πανελλήνιου Συνεδρίου των Εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ στην Εκπαίδευση «Αξιοποίηση
των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στη Διδακτική Πράξη»
(ΣΥΡΟΣ, 8-9-10 Μαΐου 2009). Αυτή η εκδήλωση αποτελεί συνέχεια της
προσπάθειας που ξεκίνησε με τη βράβευση σχολικών δικτυακών τόπων Δημοτικών
Σχολείων στο
4ο Συνέδριο για τις ΤΠΕ-Ε της Σύρου (4-5-6 Μαΐου 2007) και συνεχίστηκε
στο 1ο Πανελλήνιο Εκπαιδευτικό Συνέδριο Ημαθίας (9-11 Μαΐου 2008)
συμπεριλαμβάνοντας και σχολικές ιστοσελίδες της B/θμιας Εκπαίδευσης.
Αποτελέσματα της Βράβευσης Σχολικών Δικτυακών Τόπων
2009:
Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Συγχαρητήρια σε όλους για άλλη μια φορά !!!
|
Φιλοξενία ιστοσελίδας από το sch.gr
Πνευματικά Δικαιώματα ® - 4ο Δημοτικό Σχολείο Ιλίου - 2003-2010