4ο Δημοτικό Σχολείο ΙΛΙΟΥ Το βήμα των εκπαιδευτικών
|
||
Το βήμα των εκπαιδευτικών Άρθρο 6ο - 14/03/2009
«
ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΙ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙ ΣΤΟ
ΣΧΟΛΕΙΟ ΟΛΑ ΟΣΑ «ΕΜΑΘΕ» ΠΡΙΝ ΕΡΘΕΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ…!!!
»
Έτσι:
1. Κανείς δεν της μίλησε για το πόσο κακό της κάνει η τσίχλα στο στομάχι και στα δόντια, αλλά και για την αντιαισθητική της εικόνα με την τσίχλα στο στόμα. 2. Δεν έμαθε ποτέ να εκφράζει τα συναισθήματά του εκεί που πρέπει, όταν πρέπει και με τον τρόπο που πρέπει….Περισσότερο καταστρέφει παρά δημιουργεί. 3. Δε στηρίζεται στις δυνάμεις της, εμπιστεύεται και ακολουθεί πιστά όσα βλέπει και ακούει και έχει χαμηλή αυτοεκτίμηση. Προτιμάει να την εκφράζουν άλλοι, ετεροπροσδιορίζεται, θεωρεί επιτυχία της την εύκολη λύση της ...υφαρπαγής. Δεν έμαθε ποτέ να στηρίζεται στα πόδια της. 4. Στερείται ενεργητικότητας, φρεσκάδας, δραστηριότητας, δημιουργικότητας. Θεωρεί πως όλα θα γίνουν από μόνα τους, χωρίς τη συμμετοχή του. Τον επηρέασε βαθιά το νανούρισμα: «Κοιμήσου εσύ αστέρι μου κι η τύχη σου γυρίζει…!!» 5. Αυτό που κράτησε απ’ τις αφηγήσεις του παππού για τον πόλεμο, είναι η φτώχεια και πείνα της περιόδου εκείνης. Όσο ακούει για πολέμους ανά τον κόσμο τόσο περισσότερο τρώει, ώστε να αντέξει ο ίδιος, όταν ο πόλεμος χτυπήσει τη….δική του πόρτα! Δεν έμαθε ότι όποιος τρώει πολύ για τον εαυτό του, στο τέλος τρώει…τον εαυτό του! 6. Ξύλο έφαγε, ξύλο ρίχνει. Λόγια δεν άκουσε, λόγια δε λέει. Αγάπη δεν πήρε, αγάπη δε δίνει. Ένταση βίωσε, ένταση σπέρνει. Αγριότητα γνώρισε, αγριάδα εκπέμπει. Λάτρης του άσματος «Τα λόγια είναι περιττά» και του μουσικού σχήματος «Πύξ λάξ». 7. Επαναλαμβάνει το πείραμα του Νεύτωνα για να διαπιστώσει αν είναι διαχρονικό, προκειμένου, αν η φύση σταματήσει να έλκει όλα τα σώματα στο κέντρο της, να είναι ο πρώτος που θα το διαπιστώσει. Μέχρι τότε η φύση θα ….κλαίει, οι άνθρωποι θα κλείνουν τη….μύτη τους, οι οδοκαθαριστές θα μονιμοποιούνται (επιτέλους!) και ο ίδιος θα κοιμάται γελαστός, μέχρι που κάποιο πρωί να ξυπνήσει με κομμένο αυτί, όταν τα ποντίκια θελήσουν να δοκιμάσουν και κάτι άλλο εκτός από χαρτί! 8. Έμαθε να ασχολείται πολύ με τα ζώα, αλλά με λάθος τρόπο και ελάχιστα με τους γύρω της. Δεν της έμαθαν ότι αισθάνονται άσχημα όταν τα περιορίζουμε σε κλουβιά και τσάντες και κανείς δεν της είπε για τις επικίνδυνες αρρώστιες που μπορεί να μεταφέρουν. Χάνει διαρκώς χρόνο απ’ την κοινωνικοποίησή της. 9. Δεν τους έμαθαν ότι η επικοινωνία είναι καλή, αρκεί να στηρίζεται σε προϋποθέσεις. Βασική προϋπόθεση θεωρείται η γνώση που οδηγεί στην κρίση, στοιχεία που σε μεγάλο βαθμό αποκτιούνται κατά τη διάρκεια του μαθήματος, των σπουδών. Διαφορετικά, από υγιής επικοινωνία μετατρέπεται σε κουτσομπολιό, κουτοπονηριά, πολυλογία, λογο…διάρροια. Επιστημονικά η νόσος λέγεται «χαζοζαρουμενίτιδα». ΑΝΕΥ ΑΡΙΘΜΟΥ: Ρωτάει τους γονείς της: «Μπαμπά, μαμά, στο σχολείο, πολύ συχνά, αισθάνομαι απελπιστικά μόνη». Γονείς: «Μονάχος, παιδί μου, βαδίζει κανείς στη δόξα και στο θάνατο!!!»
1. Τελείωσε ιδιωτικό ΙΕΚ κομμωτικής, αλλά χωρίς…τσίχλα είναι αδύνατον να χειριστεί το…. ψαλίδι! 2. Πλασιέ εταιρείας γραφικών. Του έπεσαν τα μαλλιά απ’ το….κράνος! 3. Χώρισε με τρία παιδιά, γιατί άκουγε τις φίλες της στον καφέ! 4. Στα 40 του έχει κολλήσει 23 ένσημα(!), γιατί ο θείος του θείου του έχει έναν μπατζανάκη που του υποσχέθηκε θέση Διευθυντή σε….πολυεθνική! 5. Μεσίτης με λιγδωμένο γραβατάκι, που συχνά χάνει τις πωλήσεις, αφού σχεδόν ποτέ δε φτάνει στην ώρα του, λόγω της παχυσαρκίας του, του σακχάρου, της υπνηλίας του! 6. Περνούν το χρόνο τους ανάμεσα στο καφενείο, στα δικαστήρια και σε κανα μεροκάματο που και που! 7. Έχει αλλάξει άπειρες δουλειές. Από παντού τον διώχνουν μόλις καταλάβουν ότι είναι τσαπατσούλης, ανακατωσούρας, απείθαρχος! 8. Μαζεύει όλες τις γάτες της γειτονιάς της, τις ταΐζει, τις ποτίζει, την ακολουθούν παντού, αλλά πουθενά κανείς άλλος δε βρίσκεται δίπλα της! 9. Παντρεύτηκαν, έκαναν πολλά παιδιά, ρουφάνε όλη την πρωινή ζώνη, τα μεσημεριανά κουτσομπολοκάναλα και τρέμουν κάθε φορά που μυρίζει η….κατσαρόλα τους ή έρχεται ο λογαριασμός του Ο.Τ.Ε.! ΑΝΕΥ ΑΡΙΘΜΟΥ: Της χτυπούν όλοι οι παραπάνω την πόρτα του δικηγορικού της γραφείου και «κρέμονται» απ’ τα χείλη της για τα προβλήματά τους. Πάντα, πριν απ’το… λογαριασμό, της θυμίζουν πόσο την εκτιμούσαν(!) στα μαθητικά τους χρόνια και πόσο τώρα όλοι καμαρώνουν γι’ αυτήν…!!!
«Μνήμης……Αλέξης» Οι καταλήψεις έφυγαν μα τα λουκέτα είναι ακόμη μέσα μου! Το πρώτο απ’ αυτά δεν έχει κλειδί, το χτύπησε μια….σφαίρα !!! 19/12/08 Δ.Ρ.
|
Φιλοξενία ιστοσελίδας από το sch.gr
Πνευματικά Δικαιώματα ® - 4ο Δημοτικό Σχολείο Ιλίου - 2003-2010